Victoria dagen

 (Solen sken så fint på vägen hem från stallet)
Namnstag idag och det var vårväder ute! Tyvärr satt jag ju inne i skolan på lektion när solen var som skönast men lite sol fick jag allt. Promenerade upp till Eber och hoppade på bussen där, kom hem och åkte till stallet där RM och jag tog en promenad med alla tre hästarna. Juli var lite seg efter gårdagen först men sen pinnade hon på bra. Lyssnade på mina tecken, behövde inte alls ha mycket röst för att hon skulle förstå. Det är kalas bra!

Längtar efter sadelgjorden nu.. vill ju komma igång lite smått. Jullan var nästan helt bra i ryggen idag bättre än på länge, träningen ger alltså resultat! och på lördag får hon akupunktur och lite massage igen så får vi se vad hon säger om jag ska fortsätta som jag gjort nu.

Skola i morgon och så ska jag och RM ut med hästarna en sväng =)
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback