neee inte än...

Neehej ingen bebis än!
Haft några fjuttiga sammandragningar och sover typ nada om nätterna men bebis verkar inte ha några planer på att vilja komma ut.

Igår var ja på MVC besök igen och allt är bra, hade lyckats gå upp yttligare 3 kg så ligger numera på 81 kg (!) kommer ju få ut en dunderklump om jag inte stannar av nu...
Men det lär inte hända.. sitter just nu i skrivande stund och frossar i mat, en panpizza och lite youghurt med flingor har "trillat ner i magen"
Hjärtslagen låg på 145/min och lät så fint så. Ja finns väl inte mycket mer att säga om det mer än att hon tyckte det kändes som att huvudet låg väldigt långt ner jämfört med gången innan.
Parvel lär ändå inte komma ut tidigare det lär bli övertid det vågar jag svära på!!

Barki har lagt på hullet och blivit jätte fin i kroppen och hovarna växer så det knakar! hovis var ute den 22e juni och det behövs redan lite verkning.
Lyckades ta framhovarna igår men får ju böja mig ner så långt vilket inte går med magen ivägen, bak såg ok ut även om tån var lite lång men det får vara sålänge. Hovis kommer ju i början på aug igen så hon får ta rejält då om jag inte får en skopa energi någondag nu.


tre tjockisar påväg!

står lite galet men fin är han! <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Johoo nu är ju bebis här=) Grattis till er och hoppas det gick bra=) måste få höra berättelsen någon dag när ni har landat och myst in er totalt=)hiihi

Postat av: Mamma

Nu får du allt uppdatera här och berätta om lilla hjärtat, mormors gullpojke =)

2011-07-15 @ 22:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback