Underbara liv!

Min lilla pojke ligger i sin vagn och sover så tänkte försöka passa på att skriva en rad. Förlossningsberättelsen får dock vänta lite då jag vill skriva den i lugn och ro för att få med allt jag minns inför framtiden sen.

Allt går i sin egen takt, lilla Loke äter, skiter och sover. Allt fungerar jätte bra och jag trivs med att vara mamma kan inte tänka mig något annat längre! Skulle det krävas att jag tvingas ge upp hästarna helt så kan jag lova att mamma livet går före. Men med min underbara son lär det aldrig behöva hända.

Han är så fin och extremt söt! Nästan så man får en tår i ögat när man tittar på honom och tänker "den här krabaten är av mitt eget kött och blod"

Idag är han 4 dygn men ändå känns det som om att han alltid funnits här på något vis. Tobias känner sig nog lite utanför då och då men pojken är väldigt förtjust i mammas mat, speciellt om kvällarna...

Jag som aldrig skulle skaffa barn kan inte tänka mig ett liv utan nu. Det är hur mysigt som hellst att vara förälder och jag vill inte byta bort det för någonting i världen!

Tyvärr lyckas jag inte ladda upp några bilder på honom här då jag sitter med vår iPad, min dator har rasat och jag orkar inte sätta mig vid den externa och styra. Men lovar en bildbomb så fort jag har ork att ladda in dem i datan och ta mig tid att lägga in dem här.

Snart kommer farmor, farfar och farbror på ett kort besök för att leverera blöjor åt oss, på 4 dygn har nästan ett helt paket gått åt och jag är inte redo att köra bil då jag har lite svårt att sitta pga att jag gick sönder en del och fick sys. Så med en dyrbar last vill jag inte köra och längre promenader klarar jag inte riktigt av än, då får jag för ont och kan knappt göra något sen. Lagom är bäst. Tur vi har så underbara far och mor föräldrar som ställer upp för oss! Jag kan nog inte vara mer lycklig just nu. :) Nu ska jag lägga mig på soffan o lata mig tills sonen vaknar för nästa mål mat. Chillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback