12 dagar kvar...

Tiden går och nu är man 1 år äldre, inte ville bebis ge mamma bästa presenten genom att komma ut heller.. men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Får se det från den ljusa sidan bebis slipper ligga och plågas i denna kvava varma luft som vi får utstå så kanske bäst den stannar dessa 12 dagar som är kvar till BF trots allt.
Jag sitter här i lägenheten uttråkad och rastlös men är inte heller sugen på att ta bilen någonstanns just nu.. även om jag längtar efter att få gosa med hästarna och lukta på dem..

Svärmor gav rapport om att Barki lagt på hullet riktigt fint och mår prima, han hade kommit i full galopp till grinden och varit överlycklig.

Ska bli så skönt sen när vi byter bete och våra hästar gå på samma ställe. Dels kommer jag få fullständiga rapporter regelbundet + att jag har alla hästarna på samma ställe. Så vill jag rida kan jag låna Nightan om inte Madde ska rida förståss och ta med Barki på släp som handhäst. Och bebis kan ligga och sova i vagnen med ett vakande öga av farmor, farfar eller mormor om inte pappan följt med =)

Bättre kan det inte bli, får se om vi får hem dem i augusti som vi pratat om det vore så skönt för det finns en del bete till dem där trots att vi slagit hö och donat. Barki får nog åka transport om vi lyckas ordna det för jag tror inte någon är sugen på att gå den långa promenaden som säkert tar 3-4 timmar över skog och mark.

Barki är så sjukt duktig och verkar tycka det är okej att åka i en en sån låda så det blir inga problem men tönt matte MÅSTE själv vara med och övervaka allt *haha*

Nu är det inte långt kvar och livet kommer förändras radikalt, det kommer kretsa kring min egen lilla familj och hästarna även om hästarna kommer i 2a hand första tiden. Men jag ser fram emot denna förändring! Jag som tidigare sagt att jag aldrig skulle ha barn tycker inte tiden går fort nog just nu. Vill ha min lilla bebis här nu!

Fast jag kan erkänna att jag inte gärna håller andras bebisar även om jag blir erbjuden, det känns som om att jag kommer tappa dem eller något sånt. Har ju inte hållt i en bebis sen lillasyster var liten och hon blir 2 i okt.

Shiet... 2 år! lillebror är 4.. ändå känns det inte som att det var så länge sedan man satt på BB med lillebror i famnen och inte kunde slita sig för att gå till skolan... (minns att mamma ringde skolan och sa att jag skulle vara hemma) *haha* var på BB hela dagen med dem då.
Barki min lilla pussgurka! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback