frustrerad...

Jag vill inte klaga men jag måste bara få det ur mig!!
Det är VARMT, det är TUNGT, det är TJOCKT, det är TRÖTTSAMT, det är FLÅSIGT, det är JOBBIGT!!
Kära lilla barn där inne det är fritt fram att komma ut nu... bara säga till så ska vi hjälpa dig på bästa sätt.
Din mamma tycker det räcker med att gå runt tjock och otymplig nu, hon vill börja gå promenader och orka vara aktiv igen.
Din mamma längtar efter att få ha dig i sin famn och mysa och bara få se och beundra dig. Nog för att det är mysigt att klappa på magen och känna dig sparka men vi är så nyfikna på vem just du är..

Kom ut nu mitt lilla kärleksbarn... ligg inte och vänta på övertid är du snäll...

Kommentarer
Postat av: TANT LINA

OCH NU HAR DU HONOM.. väääärldens bästa Loke <3 hehe

2011-07-17 @ 22:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback