Vi är startklara!

Tjosan hejsan!
Är ganska så seg idag men ändå glad, fick lite mer sömn natten som var än natten innan den då jag knappt sov något alls..
Skönt!
Idag var det MV besök igen och jag kan inte fatta att jag nu ligger på 78 kg!! 20 kilo sen starten, det är inte klokt att man kan gå upp så mycket på en ändå så kort tid... (257 dagar idag)
Bebisen mår bra och har fixerat huvudet nu, hon sa att det satt rejält fast precis som jag misstänkt då det har tryckt på neråt och även kännts som stickningar nertill en hel del då och då.
Hjärtslagen låg mellan 150-155 slag/min så vi skrev 150 på lappen (en fin liten lapp vi fick på 1a besöket som jag ser till att få alla värden och dyl nerskrivet på för att spara till framtiden)

När vi sen skulle gå så sa hon så vackert "vi ses om 2 veckor igen om ni inte redan fått er bebis då"
Det är inte klokt när som hellst kan någonting hända... allt är klart! ungen behöver bara bestämma sig för vilken dag det vill se dagens ljus på allvar och träffa mamma och pappa på riktigt!
Känslan är obeskrivlig. Men ännu står jag fast vid att jag ska klara mig utan onödiga smärtlindringar i medicinska former och det tyckte BM lät som ett bra mål att börja med. Hon tror att jag kommer få en enkel förlossning eftersom ingen på min sida tycks haft några problem så vi hoppas på det.
Jag VILL, jag KAN jag SKA klara mig utan medicinska smärtlindringar!
*hehe* hoppas och drömma kan man alltid ;)

Nej nu ska jag nog gå och plocka ur diskmaskinen och ställa mig och laga lite mat, snacka om att en diskmaskin verkligen kan underlätta i ett hushåll!
Chillevippen!

Kommentarer
Postat av: Madde

sv: Jag hoppas verkligen att vi får låna ridbanan någon gång ibland. Det blir nog skönt för hennes hovar och så slipper vi rida fram och tillbaka på grusvägen. Men om jag får låna ridbanan så får du mer än gärna komma och fota oss! Och till Barki följer jag gärna med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback