rubriker...

Allt går i ett. Pojken äter, skiter och sover precis som det ska vara, kan ju avslöja att han växer så det knakar med alla kläder i storl 50 är nästan för små nu..
Jag trivs med livet som mamma och det kan ingen någonsin ändra på!
Min pojke betyder så mycket att om jag skulle tvigas ge upp hästarna för hans skull skulle jag konstigt nog inte tveka.
Men nu har jag sån tur att jag ännu inte behöver göra det, har ju världens bästa häst som jag hoppas kunna komma igång lite mera med framöver. Blir dock lättare när jag har stallat in och kan ha Loke med mig i vagnen under tak om det skulle komma en regnskur eller blåsa kallt.
Enda problemet är att jag nästan behöver en annan vagn.. inte så kul att ta med en vagn hem som luktar häst eller om någon som är allergisk kommer på besök eller än värre att jag kommer på besök hos en allergiker..
Tål att funderas på.. med lite tur kan jag kanske ha en vagn stå i stallet eller hos någon av våra föräldrar och få åka och hämta den.
Nu vaknade pojken så blir inte mer denna gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback