Shopping

Har suttit och nätshoppat lite... är ju nästan farligt hur busigt enkelt det är att bara klicka hem lite prylar.
Eller ja... så lätt var det inte fick ringa och dubbelkolla vissa storlekar och färger som inte gick att beställa via hemsidan som de var så himmla gulliga att ordna fram åt mig!
DET kallar jag service! =D
Får vi hoppas det kommer snart men bad ändå om att de skulle invänta alla varor så vi får allt samtidigt iaf, var två saker som var på ingång till lagret som för tillfället var slut.
Ingen av oss som skickar efter har ju tok brådis med att få hem sakerna, jag märkte ju igår när jag red Barki att vi har lite jobb med styrningen så att säga och tänker inte sätta på honom bett sålänge han låser nacken sådär.
Han har troligen kommit på att han kanske kan komma undan när han gör så men si det gick inte igår *hehe*
Så det blir enbart bettlöst fram tills han accepterar att jag bestämmer även uppe på ryggen ev får jag rida med både bett och bettlöst med 2 olika tyglar en tid också. Vi får se vi skyndar långsamt, kan ju ha varit en tillfällighet för just denna gång med =)
Så bara grejorna kommer blir Barki bortskämd ännu en gång *haha*
Lite av det jag beställde. Kan ni gissa vilken färg det blir på lindorna? =P

Kommentarer
Postat av: Madde

Rosa kanske, hehe? ;) Tror nog mer på dom gröna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback