Till salu m.m.

Ja här händer det inte mycket just nu men det gör det däremot runt omkring.
Barki har fått nya skor och han skötte sig exemplariskt, dock lite nervös över att vara ensam i stallet så vi fick ta in en kompis och då gick det bra. Han är helt underbar min älskade lilla kuse bus. På fredag ska vi se om jag vågar mig upp på hans rygg =)

Loke växer och busar en hel del och lär sig nya saker för var dag, idag provade han på havregröt med päron och banan smak och hjälp vad det var gott! Redan 1a tuggan hörde man *mmm* och smaskande. Hela portionen tryckte han i sig min gullis <3
Behöver jag säga att jag längtar tills flytten är klar? Det kommer bli helt underbart! och gissa om Loke och jag ska vara ute, vem vet kanske kan vi flirta in oss hos grannen och få plaska i deras pool i sommar iaf Loke och jag ;)
Har gjort en rensning i stallet, kika nedan och hör av er om ni hittar något intressant.
Priserna är diskuterbara och är även öppen för ev byteshandel.
TILL SALU

SÅLD
Nytt Halstäcke Horse pro aldrig upp packat.
Storl M.
Fästs med kardborre i täcket.
95 kr exkl frakt



Stor mankam
Perfekt när man ska frisera ex en fjording, ej namnmärkt, endast använd någon enstaka gång.
7kr

allround syntetsadel, Maxam easyfit GP.
Sutten i max 10 ggr.
17,5 tum med utbytbara järn, alla 3 medföljer.
2000kr exkl frakt

Dressyrschabrak storl full, märke Threadstone
Dock två hål på undersidan men inget som stör funktionen. (se bild 2)
Ser dock ut som om det är blekt på bilden men det är pga blixten.
70kr exkl frakt
SÅLT
Allroundschabrak storl 17 tum men känns mer som ponny, aprikos(?)
40kr exkl frakt
(några fläckar som tyvärr inte gick bort i tvätten)

SÅLT
Ljusblått allroundschabrak, storl full
40kr exkl frakt

Svart virkad huva, storl full, 20kr
Pannband storl ponny 20kr SÅLD
sadelgjord i tyg till ponnysadel(?) 80cm 20 kr
westernbett(?) storl 11,5 100kr
tungfelsgummi 15kr
soft correction 80kr SÅLD
bettskivor nya, storl ponny/shetland? 5kr SÅLD
korta koppjärn till Thorowgood
250kr st eller 450 för båda


SÅLD
Halsring storl full
Några extra hål gjorda samt ringen är ihopsvetsad.
50kr exkl frakt



Skrittäcke Mia´s ridsport storl 135, vinrött med marinblå kant med guldpaspoal sparsamt använt, enstaka hårstrån som ingår i priset ;)
300kr exkl frakt


Allroundschabrak storl full, sparsamt använt
100kr exkl frakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback